24
January
2025
"Омоним дегеніміз не?"
Ағымдағы жылдың 16-қаңтар күні аудандық “Сапалы білім - тиімді жоспар, нәтижелі сабақ” әдістемелік жобасы аясында, бастауыш сынып бірлестігінің айлық жоспарына сәйкес бастауыш сынып мұғалімі:У.К.Нургазиева 2 сынып білім алушыларымен қазақ тілі пәнінен"Омоним дегеніміз не?"тақырыбында ашық сабақ өтті.
📌Мақсаты:
Омоним сөзді ажыратады және сөйлеуде қолданады.
Мәтін мазмұны бойынша сұрақтар құрастырады.
📌Өткенді пысықтау "Асық ату"әдісі арқылы жүргізілді.Жаңа тақырыпты ашу "Болжау"әдісі арқылы жасалды.Оқушылар белсене қатысып қойылған сұрақтарға толық жауап берді. "Асық"әдісі арқылы өзін-өзі бағалау болды."Лампа"әдісі арқылы топқа бөлінді. "Пазл" әдісі арқылы Мәтіннің мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беріп,спорт түрлерін ажыратып, олимпиада чемпионы туралы айтты.
Дәптермен жұмыс . Омоним сөзді ажыратты және сөйлеуде қолданды.
QR арқылы "worbwall"платформасы арқылы тапсырмалар орындады.Feedback "Білім қоржыны"әдісі арқылы жасалды.Оқушылар белсенді қатысты.
Ашық сабаққа
ДОТІЖО: Г.Б.Усенбаева және педагог- модераторлар мен жас мамандар қатысты.
📌Мақсаты:
Омоним сөзді ажыратады және сөйлеуде қолданады.
Мәтін мазмұны бойынша сұрақтар құрастырады.
📌Өткенді пысықтау "Асық ату"әдісі арқылы жүргізілді.Жаңа тақырыпты ашу "Болжау"әдісі арқылы жасалды.Оқушылар белсене қатысып қойылған сұрақтарға толық жауап берді. "Асық"әдісі арқылы өзін-өзі бағалау болды."Лампа"әдісі арқылы топқа бөлінді. "Пазл" әдісі арқылы Мәтіннің мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беріп,спорт түрлерін ажыратып, олимпиада чемпионы туралы айтты.
Дәптермен жұмыс . Омоним сөзді ажыратты және сөйлеуде қолданды.
QR арқылы "worbwall"платформасы арқылы тапсырмалар орындады.Feedback "Білім қоржыны"әдісі арқылы жасалды.Оқушылар белсенді қатысты.
Ашық сабаққа
ДОТІЖО: Г.Б.Усенбаева және педагог- модераторлар мен жас мамандар қатысты.
